kort sammanfattning av sommar´n

Gjorde du något i sommar som du aldrig har gjort förr?

åkte till danmark med johanna
jobbat

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
danmark

Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
min och tjejernas utlandsresa

Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag är lite halvt förkyld nu

Bästa köpet?
massa olika

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & nöjen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
alla fina sommardagar
våra chillkröks kvällar som dog på morgonkvisten

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Save tonight med Eagle-Eye Cherry
duffy -


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
det var både och lite periodvis faktikst

Vad önskar du att du gjort mer?
inget, det blir vad man gör det till
och så här blev min sommar

Vad önskar du att du gjort mindre?

inget

Hur tillbringade du midsommarafton?
först med familj & bekanta
sen hemma hos jimmy

Blev du kär i sommar?
nej

Bästa boken du läste i sommar?
mia törnbloms självbiografi - så dumt

Något du önskade och fick?
sommarjobbet

Något du önskade dig men inte fick?
utlandsresan!!!

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
fikade med vackstagirlsen på maren
chillkrökade hos arne med vackstafolket.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
min egen

Vad fick dig att må bra?
allt kul som hände

Vem saknade du?
angelica

Sommarens besvikelse?
att det var mitt sista sommarlov

Sommarens bästa:

att jag fick njuta tillsammans med massa gammalt & nytt folk

nu väntar mitt sista år i skolan.
det ska bli spännande och jag ska ta vara på varje dag.

/ louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback