min helg

fredagen bjöd som sagt på kräftskiva hemma hos mig.
sen gick vi vidare hem till min papi där vi fortsatte kröka.
och efter det så gick vi vidare till miche som styrde krök.
trevligt trevligt!

gårdagen började med fotbollsmatch i katrineholm, lagomt surt?
blääääää
det var i alla fall ingen fotbollsplan snarare en gyttjepöl..
matchen slutade 1-1

kom hem, åt & fixade mig lite snabbt sen kom antonia
vi mötte upp sarah och sen gick vi vidare till tarzan som styrde krök.
det var riktigt trevligt och man träffade massa olika folk
jag och antonia kilade iväg till min sis ett tag
mötte chrille & co vid statoil
sen tillbaka till tarzan

vi hade i alla fall grymt flyt!!!!
missade polisen precis och aaa, helt sjuk kväll
och mr. R var där =/
buuuhuuuuuuu.
kul jag är.

idag har jag och mina klasstjejer fixat massa inför vår resa.
vi åker nämligen till orsa imorgon och ska göra vårt projektarbete.

bilder kommer så fort vi kommer hem :)
ha så kul i skolan babes.

/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback