nej jag har inte dött!

det har gått en vecka sen sist.
den här veckan har varit helt grymt rolig.
jag och mina tjejer från klassen har varit i Orsa och gjort vårat projektarbete
nämligen åkt häst&vagn
jag kan verkligen inte förklara hur kul det har varit.
det måste tas face to face helt enkelt :)

det som har hänt här hemma medan vi har varit bort är att:
antonia har lämnat nykvarn för 10 månader i usa
skolan har börjat (förstå att det är sista året nu guys!)
och ja, kanske inte så mycket mer men ändå..

vi kom hem vid fyra idag och då var det bara till att hoppa in i duschen
och skynda iväg till jobbet.
cash is king.
där träffade jag min faster smo berättade att min blogg typ är storpoppis i gensta.
tro det eller ej,
eller okej det är hon & hennes jobbarkompis som läser den men ändå kul.



fler bilder kommer på bdb & facebook.
/ louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback