rubrik

min skoldag var faktikst riktigt rolig idag :)
vi var som sagt i stockholm och paddlade kajak mm.
jag  sandra  janine  mickan  hampus  och  backe
lunchade på en kinarestaurang. yummmie!
det är grymt gott, seriöst.
sen efter det minigolf, kul att jag var kass?!
ni ska se mig när jag är på topp
då tar jag till och med sjölin(fimpen) mihihihhi.

åkte tillbaka till vacksta och käkade där, sen satt jag nere på hampus rum och fick panik på alla myggor!
sen var det bara att pallra sig iväg till träningen.
inte den roligaste uppvärmningen jag har varit med om om jag säger så..
men sen var det rätt kul. uffe är en skit ;) haha.

fyfan vilket värdelöst inlägg ärligt talat.
men okej.
god nattt / louise


Kommentarer
Postat av: Antonia

fifan vad najs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback