fredag, lördag

Jaa, vad ska man säga om gårdagen? först julavslutning i skolan sen hem och tog det lugnt, johanna kom och sen drog vi till mange som hade party :)  det började bra men sen så hände det en hel del, men jag hade iaf skoj!  Sen gick jag och emil hem till mig och sov. Vaknade halv 8 för att den nörden skulle på träning kvart över :P haha.  Idag så har jag inte gjort mycket alls - packat varor på ICA MAXI med bandylaget och det var skit tråkigt men vi hade ju inget val.. Sen bar det av in till centrum där jag och mathilda träffade mamma som vi åkte hem med, väl hemma tog jag det lugnt ett tag sen la jag mig på soffan och somnade :) Sov typ 1,5 h sen väckte mamma mig för att vi skulle äta men kunde fan inte äta för att jag hade så jävla ont i magen och mådde illa =/  Sen tog jag en promenad med vovvsingen, det var rätt skönt att komma ut en säng faktiskt. Nu sitter jag här och tar det lugnt får se vad jag hittar på ikväll, inte för att jag tror att jag kommer göra mer än att bara vara hemma och slappa för det är ju trots allt dagen före julafton =).           

/ Louise!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback