list again

*Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Ja absolut! men får se om det inträffar..
*Vilken årstid tycker du bäst om? sommar och sol
*Brukar du sjunga i duschen? ofcourse ;)
*Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? hockey, fotboll
*Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, kanske det :P
*Vad är viktigast för dig? min familj, vännerna <3
*Laddar du hem musik och film från internet? nej, har inget nerladdningsprogram
*Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? shoppa som en galning, resa till mina drömresemål, spara det mesta och helt enkelt njuta av dom!
*Vad är det bästa med julafton? att man får julklappar (A) och stämningen :)
*Tänker du mycket på ditt utseende? jämfört med många, nej!
*Vad får dig att slappna av? en härlig sommardag då man kan slöa och slappa =)
*Vilken sida av sängen sover du på? jag sover över hela ;)
*Är du mörkrädd? yes, i´m so scared of the dark :O
*Bär du glasögon eller kontaktlinser? solisar på sommaren..
*Vilken färg är snyggast? black beaty, passar till allt!
*Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ibland men vill ha kläder som sitter snyggt!
*Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar
*När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 12 kanske :P
*På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? min syster
*Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej det tycker jag inte
*Hur många gånger har du fuskat på ett prov? haha, sa jag behöva räkna upp alla? ;)
*Bor du utomlands? nopie, men skulle gärna flytta till något varmt ställe ett tag.
*Hur länge varade ditt längsta förhållande? det minns jag inte.
*Har du piercing? öronen, naveln
*Bråkar du och dina syskon ofta? jappsi!
*Läser du ofta böcker? neppsi
*Vad föredrar du för sorts filmer? thriller, komedi och skräck
*Vill du ha barn? ja, om ca 10 år
*Är du bra på att laga mat? helt okej!
*Var badar du helst? Utomlands i havet :)
*Vilka djur är du mest rädd för? ormar, spindlar  - USCH!
*Vilken musikstil tycker du bäst om? jadu, en balndning av allt är bra :)
*Vilka språk kan du? swedish, englisch and a little bit france ;)
*Har du någon gång skadat dig allvarligt? nej, inte så värst
*Gillar du att dansa? ja, fyfan va kul det är
*Vad har du för klädstil? det som jag tycker om :)
*Är du flygrädd? lite kanske
*Vad tycker du om rökförbudet på krogen? so good
*Hur vig är du? tillräckligt ;)
*Vad dricker du helst när du är törstig? iskall apelsinjuice
*Vilken är din favoritglass? alla glassar är ju goda, men magnum och solero (Y)
*Vilket kaffe sörplar du helst? latte :)
*Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia!
*Vill du gå ner i vikt? nej, trivs bra som jag är
*Vad har du för personlighet? flörtig och resten får du ta reda på själv..
*Har du varit deprimerad? om jag har..
*Tycker du om sushi? har bara ätit det en gång, men det var gott
*Tror du på livslång kärlek? kanske, kanske inte
*Vad äter du helst när du ser på film? godis från videon
*Lever dina föräldrar tillsammans? tyvärr inte :/
*Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? maby baby
*Är du en morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska in i döden
*Hur ofta motionerar du? varje dag
*Hur ofta har du sex: är singel, och jag satsar på sex i förhållanden!

ska sjunga singstar med syster nu, pussinuss <3, / louise!

Kommentarer
Postat av: Hannah

asgarv.

Postat av: louise

var det något du ville?

2006-12-06 @ 19:55:40
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback