lista

Bästa köpet: mina två nya tröjor från i fredags
Roligaste festen: oj oj oj, svårt att välja men jag står nog fast vid att min första roliga fest var den hos mathilda <3
Höstens låt: Gloria Gaynor - I will survive
Roligaste resemålet: Tenneriffa med familjen, och språkresan till Tyskland!
Bästa bio: den bästa vet jag inte , men NARNIA var grymt bra!
Höstens foto: tar så mycket kort, men ett fint på mig från toves tjejmiddag i går och ett på jonas och emil från chrilles fest, det är nog höstens partykort  ;)
Höstens flirt: Jag antar att der är Mr. B ;)
Bästa dagen: 1 december var en bra kväll, allt förändrades!
Jag har lärt mig: att
Frisyren: Blont halvlångt och uppklippt.
Väskan: det är nog min bruna med gröna blommor från åhléns som tar priset just nu.
Plagget: mitt nya svarta linne
Musiken: allt möjligt, lyssnar på så mcyket blandad musik att det finns inte ;)
Höstläsning: jag ska läsa en bok som jag har tänkt börjat på ett par veckor men det blir aldrig av :/
Beautyprodukten: no idea
Smycket: mitt korshalsband jag har fått av farmor!
Tesort: Earl Grey går alltid hem :)
Skorna: syrrans stövlar för tllfället, de passar till allt (Y)

måste även skriva här att du har förändrat en hel del, tack! <3  / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback