lista

varit gravid?: nej
några ärr?: en hel del.
gjort något olagligt?: inte så farliga saker ^^
gillat take that?: dont know
färgat håret blont?: nej jag är blond
fått din mamma o gråta?: Ja, tyvärr :( <3
blivit polisnamäld?: nej jag har klarat mig (A)
akloholhaltig favoritdricka?: en dagens eller vad säger du Mathilda :D ?
hur ofta loggar du in på skunk?: har aldrig gjort..
gillar du dokumentärer?: jaa, de kan vara intressant.
något som jag stör mig då?: ojojoj, det kan man nog säga du..
rumpstorlek?: inte så stor, men fast ;) haha!
gillar du kalles kaviar?: helt okej
är du kär?: yes, i emil :)
har du fin handstil?: den duger,
hur är din relation till galgar?: dom är bra att ha, snälla är dom också :D
två låtar du skulle kunna tänka dig att ha på din begravning?: tears in heaven, ingen annan!
chips eller chokladbollar?: båda ;)
vad har du för bakgrund med hästar?: jag red i typ 2-3 år och det var kul men länge sen nu :P
citera en rolig film?: "-Jag behöver en ny grogg! - Vad är det för fel på den du har? - (personen somfrågar efter groggen dricker upp den) och säger - Den är slut! , ur : Tomten är far till alla barnen. Så jävla kul, fan va vi garva :D
några sista ord?: JAG ÄR RIKTIGT KÄR OCH PARTY SUGEN :D (Y)

/ louise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback