Nattinnebandy och helgen.

Nattinnebandyn var skit skoj :) vi vann alla matcher utom en som gjorde att vi inte vann, allt var helt fel för vi skulle inte ha mött det laget då.. menmen skit samma, vi hade skit kul och vi vann priset för bästa utklädnad ;) vi skulle ju ha varit luftens hjältar men allt blev så knasigt så vi bestämde oss under dagen att vi skulle vara trasdockorna istället. Det blev kanon och jag ska lägga upp lite bilder sen men har dom inte inne på datorn än :P

Igår så var vi påväg in till  Södertälje för att ha lite skoj men jag och tove bestämmade oss som vanligt för att åka tillbaka till nykvarn, det börjar faktiskt bli en traditionsgrej på fredagar! ;)  I nykvarn så var vi med Erik, LInus, Miche och Belle ett tag för sen hittade vi en fest som vi drog in på.. det var väl rätt dött där men trevligt ändå =) 

Idag så har jag tagit en sovmorgon till 11, träffat släkten, varit på tjejmiddag och spelat match. Med andra ord så har jag hunnit med riktigt mycket idag - STOOOLT  :D  Först hemma hos Tove så käkade vi brudar och satt och snackade, sen var det dags för match för mig, antonia & johanna och jag måste bara tilllägga att jag var taggad som fan ^^ men det hjälpte ju inte så mycket med tanke på att vi förlorade med 6-3? Jag gjorde iallafall 1 mål och det känns ju lite skönt iallafall! Efter matchen tog vi oss tillbaka till tove och fortsatte kvällen med karaoke, tjejsnack och en promenad för att möta bergman, mange och jocke vi gick en liten promenad i Nykvarn och sen he mtill Tove igen, där blev det straffpoker fast inte så seriöst! =/ :P  Men som jag brukar säga så ska man ju ta sig hem någon gång också, det blev runt två ikväll! 

Nu ska jag kila upp och ta mig en macka för jag ör hungrig som en gris, godnatt muppar <3
louise is the shiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback