Onsdag, längtar =)

Idag hände inte mycket alls, var i skolan som vanligt. Kung som jag är så vann jag över Jonas i biljard 3 gånger ^^  kändes riktigt bra det!  Efter skolan köpte jag lite julklappar och efter det tillbaka i Nykvarn så tittade jag på Lillhagas julshow, det var skojigt :)   Och precis när jag var på väg till träningen så fick jag reda på att den var inställd så det var tur att jag itne hann gå :P istället så åkte jag med pappa in till södertälje och handlade..  Nu sitter jag här och chillar och tänker på hur perfekt helgen kommer bli - längtar som fan.

Fredag: Slutar skolan, förkrök med tjejerna för sen är det partyyyy hos mange :) och så kanske emil ska sova hos mig.

Lördag: Vara med kompisarna antar jag, sen ladda inför julafton ;)

Söndag: Julafton ffs =)

Har köpt kläder till nyårsafton, då blir det partaj (Y)

tralalallaal
see you / louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback