skola och lista

Sitter i skolan och har datakunskap nu, inte så jävla kul men det funkar.. när jag kommer hem ska jag träna och vara med tove :)  här kommer en lista!

lista.

namn: Louise Irene Marielle Fäldt
födelsedag: 20 Februari
födelseort: Södertälje
uppvuxen i: Nykvarn
bor: I nykvarn såklart :)
ögonfärg: Blå
hårfärg: Blond och het, jo tack jag vet!
längd: 163.5 cm sist jag mätte mig

FAVORIT
färg: Svart
plats: Sängen
bok: Systrar i jeans
spel: Monopoly eftersom att jag är bäst på det!
drog: Alkohol
fordon: Flygplan
affär: H&M funkar alltid
CD: någon jag gjort själv ;)
artist: no idea
aktivitet: fotboll & innebandy

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: many times
gnälla: yesbox
skrika: det händer
sova: det är väl något alla gör?
klä dig i svart: yesyesyes
gå till kyrkan: om det är något speciellt, begravning - brölopp - dop!
röka: det har hänt men nej
ljuga: vita lögner
hata folk: ibland så
lita på folk: sällan men jag har några jag litar på! <3

NÄR
läste du en bok senast: det minns jag inte!
var du på konsert senast: 7 augusti!
köpte du något senast: i fredags, två tröjor och present till min syster!
svor du senast: nu!
sjöng du senast: idag på bussen!
klagade du senast: igår på dansen!


VEM
saknar du: Mammsen <3
vill du slå: Hampus
kramade du sist: Sandra, Janine <3
vill du vara som: jag är mig själv
sårade dig sist: R
vill du bli galet full med: Mina polare, vi har alltid roligt
gjorde dig riktigt glad senast: Emil
fick du sms från senast: Emil
ringde dig senast: Tove
är vackrast på jorden: jag såklart ;)  haha nej men det finns många.

HAR DU
förföljelsemani: ja
tvångstankar: ja
färgat håret: ja
brutit några ben någon gång: nej
några piercings: ja
egen dator: ja
gjort bort dig rejält: ja
bra självförtroende: ja
komplex: nja
kysst någon: ja ♥
varit/är kär: ja
rymt hemifrån: nej
tuttat eld på nåt: ja

HUR
går du: normalt
svarar du i telefonen: A louise
mycket pengar har du: inte mycket alls just för tllfället
ofta bäddar du sängen: olika
ofta städar du: olika
många stör du dig på: alldeles för många

TROR DU
att du kommer bli något: jag är redan något
på gud: nej
att det finns nått efter döden: det vet jag inte
på rymdvarelser: kanske, kanske inte
att folk tycker om dig: i hope so
på ett liv efter detta: tveksam

so long suckers / louise

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken kommentar snackar du om?
Och kalla inte mig pajas, din fula jävel.

Postat av: Tove

men börja böla, äckliga unge!

2006-12-09 @ 19:49:20
URL: http://evot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback