SNÖÖÖÖ!

Först i lördags när jag och emil var på väg hem till mig runt 2 efter en kväll i södertälje så såg vi snön falla från himlen :D jag blev skit glad och han brydde sig knappt haha!  Men iallafall det blev ju inte något speciellt mcyket med den snön men sen idag när vi satt på bussen på väg från Vacksta till Södertälje så ser jag hur det snöar för fullt när dörrarna öppnas på "silverstigen" :D skrek till alla i bussen att det snöade och de flesta blev aaas glada :D fan va kul det var!  Känns skönt att det kommer snö till jilafton, jag har verkligen längtat efter den :).

Idag så har jag varit i skolan, försov mig ett litet tag så jag missade bussen =/ men tog nästa så jag hann iallafall vara med på halva dansen och då visade vi upp våran gruppdans som vi har kommit på under några vekor, var skit nervös men det gick jätte bra (Y).  Sen efter skolan så åkte jag, sara och pappa till IKEA och tittade på lite saker och till en annan affär där vi köpte en julklapp till min bror.. Sen när jag kom hem så kom Emil och vi tittade på Ugly Betty men hängde typ inte med bara för att den tönten inte tycker om det programmet så då blev det bajs! :O HAHA. 

Imorgon ska jag till skolan men ska ta 12 bussen hem tror jag, för jag ska till björlesta och cheka in julspexet som lärarna gör varje år för det är så roligt :D  Speciellt holgers rap ;)

Kom att tänka på att jag ska hem till en kompis på party på fredag också, fan va kul det ska bli! :D  SHEJKA hela natten lång (Y).   - partypingla (D)

LOLLLLO
sov gott/ louise<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback