söndag ,-

Den här helgen blev inte alls som jag hade tänkt mig men den var underbar ändå :)  nu orkar jag inte skriva mer för jag ska hem till pappsen så jag skriver mer om hur helgen slutade när jag kommer dit! 

love, louise!

Uppdaterat. 00:08

Ja i Fredags så var det ju tänkt att jag skulle vara med tove först och sen träffa emil och sy kläder men så här slutade fredagen :  Jag var hemma och tog det lungt med mamma efter skolan sen vid halv 7 så åkte jag och Johanna in till Scaniarinken och tittade på killarnas träning, mycket roligt :). Sen så åkte vi tillbaka till Nykvarn där vi träffade Magnus, Emil och Joakim som fäljde med hem till mig. Vi lärde dom MAJA och satt och spelade det ett tag och faaaaan va kul det var! Sen gick alla hem utom Emil som stannade och pratade med mig ett tag <3 

Igår var det tänkt att jag, Tove och Johanna skulle kolla på killarnas match i Scaniarinken och sen efter det så skulle vi på bio på heron men Lördagen slutade så här : Jag tog en halv lång sovis till halv 11 sen så gick jag upp och åt frukost men var så jäkla trött så jag gick och la mig igen, gick upp halv 2 igen =/  inte bra att sova bort hela dagen men skönt var det!  Sen så gick jag upp igen och duschade och tog det lungt tills Johanna kom för då spelade vi MAJA :D det var jätte roligt och sen kom Magnus så då gick vi ut och mötte Jocke och Bergie ;)  Sen så blev det kebab tallrik på GOGGOS för Magnus del och efter det vidare till macken för att Magnus ville dit, sen vidare hem till min pappa där vi satte oss och fortsatte spela MAJA!!!  Emil sög som vanligt men ingen var förvånad däremot så var Jocke nästan lika bra som i fredags men bara första omgången ^^   Medans vi spelade så tittade vi lite på americas funniest homevideos och då kom jag på en jätte rolig sak som jag och Johanna skrattade åt så vi grät :O :D :D :D så jäävla kul, men kvällen var inte slut för sen kom det mer folk - Antonia, Sofia, Gustaf och Sebastin men då var det inte lika kul längre för då blev det tv tittandes =/  Men som asgt kvällen var inte slut då, vi gick ut och halva gänget försvann efter macken men då kom Mathilda också så Jag, Johanna, Joakim, Magnus och Emil gick hem till henne där det blev poker =) jag hade ingen aning om hur man körde men ändå så vann jag, är man bäst eller är man bäst? ;)   OCH det roligaste av allt var när Mathilda gick på toa och jag tog hälften av hennes cigg och satte i adventsljusstaken. Kunde verkligen inte sluta skratta och tårarna rann än en gång och alla tyckte att jag skrattade så fult så dom skrattade åt mig :P HAHA! sen när klockan äntligen blev 12 och vi bad Mathilda tända ljusstaken så hade jag redan garvat så mycket att det inte var lika kul längre =/  men vilken kväll det var, seriöst!

Idag så var det inget planerat men så här blev min söndag den 10 December 2006: Till en början så blev det sovmorgon till halv 11, gick upp och bakade lussebullar och pepparkakor med mamsen :)  Efter det käkade jag frukost och sen drog jag till Mathilda med Johanna. Där fortsatte Jag, Johanna, Mathilda och Veronica att baka lussebullar =) degen var as dålig först men sen så fixade vi till den så den blev den bästa lussebullsdegen! :D Efter lussebullarna var färdiga så tittade vi på dirty dancing 2 och den var aaaaas bra, (fast inte lika bra som ettan) men den var tillräckligt bra för att vi skulle börja gråta till den ;). Efter en lång dag hemma hos Ciggis så gick jag hem och hemma så tog jag lite och åt sen satte jag mig vid datorn eftersom att jag är en noerd ^^ Och sen kom Tovie men vi gjorde inte så mycket och sen lackade hon på mig så hon drog =/  Jag satt så själv i ungefär en timme men sen så packade jag ihop mina saker och gick hem till pappsen och nu sitter jag här efter att ha tittat klart på air force one, skit bra film det också (Y) 

Så tre ord för att beskriva den här helgen: ROLIG   MYSIG   OFÖRGLÖMLIG!


meeeee
jag saknar dig <3 / louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback