Torsdag, 1 dag kvar (Y)

Idag hände inte mycket i skolan, det var precis som vanligt med lektioner och arbete.. Men fick tillbaka en svenska uppgift som vi gjorde förra vekan och jag fick VG :), riktigt nöjd!  När jag skulle ta bussen så träffade jag Gustaf, Magnus, Emil och Jessica så jag satt och pratade med dom hela vägen hem :)  När jag kom hem så packade jag iordning minsa saker jag skulle ha med mig hem till mamma och sen kom hon och hämtade mig.  Gjorde inte så mycket när jag kom dit, åt och fikade sen så tittade vi på film - tomten är far till alla barnen :D så jävla bra, såg den i söndags också men kan se den hundra gånger om för den är lika bra iaf..   Har pratat lite med Johanna om morgondagen och det kommer nog att bli riktigt kul hemma hos mange! Men nu ska jag sooova för jag måste orka med sista dagen i skolan, haha.

Godnatt / louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback