what should i do?

Helgen har varit helt perfekt, eller fredagen var ganska trög och halvtråkig men det gjorde inte så mycket, för lördagen var super trevlig :)   först in till södertälje och sen en promenad hem till angelica i viksberg och sen taxi till ritorp och sen promenad från ritorp till brunnsäng centrum där jag och antonia träffade jonas och joakim och sen gick vi halvvägs tillbaka till ritorp hem till en som kallas hallon för där var det party!  det var riktigt trevligt och sen kom det massa fler männsikor bland annat emil, tove, mathilda, jessica, veronica och sen massa fler ;)  Det hände en hel del saker, både bra och dåliga men det slutade iaf bra vilket känns bra.    Jag shakeade som fan, med massa folk och med mig själv, haha ^^  sen när vi kom till nykvarn gick jag och emil hem till mig och somnade, men sen vaknade vi igen.. Sen gick sötnosen hem halv 5 <3     

Förlåt om jag har ställt till det för er två, hoppas verkligen att allt löser sig!

69049-41
alla vet vem du är, men jag känner knappt mig själv ,-
/ louise!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget är ditt fel, det är han och jag som har missförstått varandra bara! Det ordnar sig nog, han får den tid han behöver för att smält saker, jag behöer också ha tid, sen får han komma till mig när han e redo att prata.. Inget är ditt fel:)

2006-12-18 @ 16:45:59
Postat av: louise

okej, det känns skönt att du känner så :) hoppas iaf på att det löser sig mellan er,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback