måndag/tisdag.

Igår var vi ute i Sundsvik och skulle tälta för andra gången på somarlovet. det började bra, tältet kom upp snabbt till skillnad från sist då det tog oss tre timmar :O + att det hände endel annat skoj som fick mig och nåra av mina kompisar på mycket bra humör :D  men senare ble vdet KAAAAAOS, ni som var där vet ju varför, men som tur var så löste sig ju allt tillslut ändå! skönt tycker jag.
Och så idag, kom hem mycket tidigt på morgonen : 7.30 då jag tog lite frukost och en dusch men sen så ble vdet genast sängen =) sov i ca. 4 timmar till halv 1 sen gick jag upp och tittade på tv.  senare så hjälpte jag pappa och morfar med ngt som inte var så speciellet kul men hade inget bättre för mig och tillsist så kom höjdpunkten på dagen, SVERIGE-ENGLAND matchen i fotbolls-vm som slutade 2-2. första målet gjordes av allbäck vilket var ett fint mål och sedan när det återstår ungefär 7 minuter av matchen så gör ENGLAND mål, det står 2-1 till dom och det ser ut som att det kommer bli en förlust för SVERIGE. Men det blir det inte för när det är ungefär 2 minuter kvar så lyckas HENRIK LARSSON sparka in bollen i mål och mnatchen slutar 2-2    =)   


Kommentarer
Postat av: Antonia

tihi tur att de blev 2-2 synd bara att inte kimme gjorde mål ;).

Postat av: Louise

jadu antonia, det håller jag med dig om! :D

2006-06-21 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback