en helt vanlig måndag ,-

Jaha, första skoldagen efter lovet idag då.. det var väl inte så jäkla kul att veta att vi har några vecor framför oss innan det blir jullov. Men då ska vi partaja  som fasiken för jag har några nya drinkar jag vill testa ;) Iaf det var kul att träffa kompisarna igen, har saknat dom!  Lektionerna flöt på som vanligt och på idrotten blev det beep-test, jag kom upp till nivå 9.6 är det bra eller borde jag klarat bättre? Är väl rätt nöjd ändå =) Nu när snön har kommit och det har blivit kallare ute så har jag blivit tvungen att lämna min moppe hemme :'( nu blir det till att åka buss, usch och fy och blä. Jag vill inte åka buss för jag måste gå upp så himla tidigt för att det inte går någon buss från nykvarn till vacksta, jag måste åka in till södertälje och sen ta bussen till vacksta som tar typ 1 timme =/ skit jobbigt är det när jag vet att det tar 15 minuter med min moppe. Ska ta och ringa SL imorgon om att sätta in bussar från nykvarn!

Kom hem runt 5 tiden och det var bara att gå hem och hämta bandyklubban sen sticka på träning, det gick helt okej. Sen blev det ju så att jag tränade med damerna direkt efter fast jag egentligen inte får för min mage :(  det är väl 2 veckor sen jag tränade med dom sist och idag var det riktigt skojigt. Fast det var lite jobbigt med beep-test i skolan, idioten & massa sit-ups på våran träning och 3 spring-stafett grenar på damernas träning, men jag lever ju iaf. 

Känner av lite i magen fortfarande, jag vill verkligen att det ska försvinna. Men nu ska jag gå upp och prata lite med pappa innan jag går och lägger mig.

lev farligt, dö ung & kom till helvetet som kung / louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback