en hemsk tisdag ,-

Imorse vaknade jag med stel nacke och lite ont i ryggen, men tänkte inte så mycket mer på det. Gjorde mig iordning och packade gympasakerna sen gick jag till bussen. När jag kom till skolan och hade bytt om till gympakläder så började jag frysa enormt mycket och kände av den där smärtan i nacken och ryggen extremt mycket mer =/ jag hade så ont och frös så mycket att jag la mig på tjockmattan med jacka på och somnade medans alla andra i klassen dansade.. Sen väcktes jag av att Jonas kommer och skriker BÄSTIIIIIIIS :D:D och trycker på min rygg ;) haha, han är allt go han :)  Alla säger åt mig att ta bussen hem så fort som möjligt men jag ville verkligen inte hamna efter i matten och så ville jag få reda på mitt Arbetsätts prov så jag kämpade igenom hela dagen. Matten gick bra, men tyvärr så fick vi inte tillbaka vår aprov på arbetsätten :( aja, det gör väl inte så mycket.. Pappa kom och hämtade mig så jag slapp ta bussen hem iaf, tack det kändes skönt <3

Kommer hem och äter, sen spelar jag lite kort med pappsen och min syster-yster Sara innan jag åker tillbaka till skolan för att titta på min fotbollsträning.. Så illa som det var så kunde jag ju inte vara med på den, faaan också jag som hade sett fram emot det! 
Har prov imorgon och inlämningsuppgift men jag tror att jag stannar hemma och tar det lugnt och vilar ut istället så jag kan komma tillbaka lite friskare sen. 

Hur jag än gör imorgon så måste jag plugga till humanbiologi provet nu,
over and out / louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback