fredag

En ledig fredag tillsammans med Sandra som är en stor del av mig <3 Dagen började med att vi träffade Sam i södertälje och var med han i 2-3 timmar :) Vi träffade Adam och Söder också men bara ett tag för sen åkte vi hem till mig. Gjorde inget speciellt, låg och pratade om livet och åt.. Efter det tog vi halv 7 bussen till södertälje där vi mötte Sandras kompis Stina, sen bussen till scaniarinken för vi skulle till wasahallen och titta på Sam, Adam och Söders match =) (tyvärr förlorade dom) men  vi lyckades gå lite vilse innan vi hittade dit men det var ganska kul faktiskt ;) Efter matchen skulle vi åka hem till Sandra men då fick mitt huvud damp för då var det dags för den förbaskade huvudvärken så jag åkte till nykvarn istället =/  men innan det på 760 bussen  var det ett jääääääwla liv för det hade varit SSK match, men vafan ska man verkligen behöva förstöra bussen för det :O   Men men, kom till nykvarn där jag träffade Gustaf och Lotten på vägen hem så stannade och pratade med dom ett tag. Nu ligger jag i sängen och väntar på att en seg mupp som heter Christofer ska ringa :)  

lolllllo
puss godnatt / louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback