gud så jag har längtat efter en lista =)

Har nästan haft panik för att jag inte har hittat någon lista på ett tag men nu äntligen så har jag hittat en med en massa frågor :)

Svart eller vitt? black beauty
Mjukt eller hårt? mjukt ska det vara
Homo eller hetero? hetero
Höger eller vänster? jag är högerhänt, HAHAHA!
Stor eller liten? liten
Loket eller Oldsberg? vem fan är Oldsberg?
Göteborg eller Stockholm? sthlm ofcourse ;)
Landet eller storstan? bor på landet men jag föredrar storstan
Kram eller puss? kramar, det är mysigt :)
Vagn eller buss? vagn, mår illa av buss :O
Hyrfilm eller bio? båda
Gräs eller grus? gräs
Piggt eller opiggt? piggt
Pasta eller potatis? pasta
Tjänare eller tjäna? tjänare såklart!
Is eller mjukglass? mjukglass ,-
Natt eller dag? lite av båda tack
Felix eller Heinz? me likes felix
NK eller Myrorna? jadu, det får väl bli NK!
Marsvin eller hamster? marsvin
Rakad eller orakad? rakad, no rainforrest här inte 
Biffig eller slank? biff ;)
Blåögda eller brunögda? blåögda
Popsnöre eller sportfåne? jag är en partypingla på fotboll/bandyplan
Naken eller pyjamas? halvnaken :P
Linda Skugge eller Linda Rosing? ingen av dom.
Peter Stormare eller Peter Jihde? no idea
Kaffe eller te? Te, men kaffe latte funkar :)
Champagne eller ramlösa? Champange på nyår ellerhur Antonia? ;) i övrigt Ramlösa
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? FESTIVAL ^^
Bakispizza eller bakischirre? bakpizza :)
Förfest eller efterfest? förfest, det brukar alltid leda till något trevligt!
Engångssex eller engångstallrik? haha, en engångstallrik tack
Plastbestick eller plastbröst? plastbestick till tallriken ;)
7-eleven eller Pressbyrån? vilket som ,-
Glasögonorm eller linscooling? beror på
Plugga eller jobba? jobba, det är då degen rullar in.. HAHA ;)
Planka eller pröjsa? planka är mycket billigare (A) men det slutar oftast med betalning.
Yngre eller äldre? äldre tack.
Lång eller kort? lagom är bäst
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? sånt vet man aldrig 
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? ja allt går på något sätt att lösa, men det tar tid.
Tycker du om ord? yesyes
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg
Finns det någon du ogillar starkt? jahaadu, SF som exempel.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är absolut inte konflikt rädd men sen om de går att lösa det är en annan femma ;)
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? klarar mig helst själv, men har inget emot att fråga efter hjälp.
Är du svartsjuk? kan väl hända
Vad gjorde du igår kväll? Spelade kort med Sara & Kenny :)
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? ja, som vilka andra.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? bokmärke
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? uppföljare till systrar i jenas :D
Tyckte du om att gå i skolan? grundskolan funkade väl och gymnasiet är kul :)
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? i grundskolan: idrott, slöjd, bild och tro det eller ej men matte ;)  nu i gymnasiet: idrott, matte, svenska och dans :)
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? no:n var ingen höjdare
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Ja, alla från klassen minns jag fortfarande och lärarana är väl inte lätta att glömma ;)
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Belle, Kråkan, Tomi, Metso.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? ja det skadar aldrig med röda dagar.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? hade jag inget skulle nog allt vara bra.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? jag vet inte, det får man se då..
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? lätt ^^
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? både och där!
Vad är det första du tänker på när du vaknar? min dröm jag hade under natten eller gårdagen,
Är du troende? Nope.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? va?
Tycker du om stearinljus? är väl inget fel på dom
Använder du hårbalsam? mm :)
När blir man vuxen? när man har mognat och kan klara sig själv
Vilken färg har din tandborste? orange, vit
Har du lök i köttbullarna? vet inte, pappa gör dom :)
Hav eller sjö? havet
Har du någon skrivare? yes
Har du någon scanner? yes
Vad har du för väckarklocka? mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? när det behövs..
Har du hår på ryggen? ja men inte speciellt mycket, haha.
Har du betalat månadens räkningar? har inte så stora utgifter ;)
Använder du hudlotion? ja det gör jag.
Har du åkt ambulans någon gång? nej, faktiskt inte.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? allt (A)
Tycker du om Dr Pepper? det gör jag säkert.
Äpple eller Päron? appelman ;)
Äter du fiskbullar? yes
Svettas du mycket? när jag tränar svettas jag..
När klippte du dig senast? 1-2 månader sen
Vad kollade du senast hos doktorn? min hals
Har du fått riktig massage någon gång? ja, av camilla :)
Tycker du om rökt kött? det gör jag säkert
Vilken är din favorit på Mc Donalds? chicken mc nuggets, big mac, mc chiken
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? lätt Donken ;)
Platt eller vanlig dataskärm? plattis
Vad har du för mobiltelefon? Nokia
Hur betalar du dina räkningar? Har inga..
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Nej, jag har ingen soffa i mitt rum,
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? oreda
Hur stor hårddisk har du? det har jag ingen större koll på, tillräcklig i think
Har du överkast på sängen? ja, men det är ihopvikt för tillfället
Har du brutit något någon gång? nej, jag har klarat mig :)
Vad är den värsta sjukdom du haft? lunginflamation
Har du blivit sövd någon gång? nej
Lever din mormor? ja :)
Har du varit med på TV? yes, bingolotto for liife ;)
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? plugga :/
Använder du tofflor? japp, har mina underbart sköna fårkinnstofflor på mig nu :D
Använder du morgonrock? ja, det också :) men inte just nu.
Är du en Besserwisser? fråga de som känner mig, haha
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? no thanks
Beskriv din humor: i like ironi :)

ni är utamanade!     so long suckers / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback