helg och skola

I Lördags så var det fest hos Christoffer och gud så roligt det var :)  Dansade, badade jacuzzi och bastade och hade allmänt trevligt bara.. Jag, veronica, jessica, gustaf och Tim U sov kvar och fyfan va kul vi hade på natten - gick ut och badade klockan fyra och VET NI :O , vi såg jätte många stjärnfall  ^^  eller jessica gjorde det, själv såg jag bara ett :P  Iallafall, tråkmånsen Chrille ville inte bada så han stog med duntäcke och tjatade på oss att vi skulle gå in, haha!

Satt inne på min systers dator i förrgår och då hittade jag en bild på våran hund gurkan som dog våren 2005, han är bäst!
gurkan
Gurkan <3
Nu är det skooooola =/ , louise!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lördag, faaan vad kul de var :D:D

Postat av: louise

haha, aaaa :D:D

2006-11-22 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback