helgen :)

I fredags så köpte vi ju present till Johanna, en rosa dildo kan jag avslöja nu när hon har fått den ;) Iaf senare på kvällen kollade vi IDOL som vanligt, hur kunde Danny åka? :O  aja, sen gick vi iaf ut ett tag men det var så jääääkla kallt så jag gick hem!

Igår så började dagen med tidig fotbollsträning halv 10 inomhus det är väl inte det roligaste men det funkade. Efter det åkte jag hem och gick och la mig och sov :)  sov i typ 4-5 timmar sen åkte jag och pappsen till Gnesta, träffade farmor och nåra andra släktingar, trevligt.. och smart som man är glömmer jag min väska där :O men snäll som farmor är kommer hon hit med den idag :D älskar verkligen henne <3 Fick ta en annan väska som jag packade ner johannas present och lite annat i, gick och mötte tove och gick vidare hem till Mathilda. Vi firade Johanna med present och förkrök, trevligt trevligt! =) sen gick vi hem til Miche och fortsatte kröka, träffade Sebastian där och det var länge sen - han skulle ju prata med mig hela tiden så det var ju nästan så man fick gömma sig haha. Vi stannade kanske 45 minuter hemma hos Miche för sen drog vi alla hem till Arnes brorsa och fortsatte kröka där ;) jag och erik hade ett roligt samtalsämne på vägen dit ^^ Hemma hos Arne blev det ltie musik och snack... Men som vanligt måste man ju ta sig hem någon gång, den här gången blev det på Tim a-hs brorsas cykel ;) lite vingligt var det men hem kom jag, haha!

Idag gick jag upp klcokan 11, åkte med pappsen och robert till skärholmen.. gjorde inget spec där men det var skönt att komma ut lite  =)  Nu har farmor kommit med min väska :D life goes on again <3 haha.

Och så vill jag bara passa på att tacka alla underbara människor för en sjukt kul kväll igår <3
 - Johanna, Antonia, Mathilda, Tove, Sofia, Sebastian, Erik, Michel, Elin, Martina, Marcus, Linus, Anton, Arne, Dennis, Belle, Henke och Tim. det var alla jag kom ihåg iaf (A)  någon mer som var där?

partyy


jag älskar er <3, louise!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag älskar er

Postat av: Antonia,

haha fan va jag ser sleten ut på alla bilderna ^^,

2006-11-05 @ 20:00:43
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: Anonym

sleten? var de inte den kvällen du var dragen antonia isaksson ? =)

2006-11-17 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback