kunde inte sova så det fick bli en lista först (A)

Louise listar!

Är: en 15 årig flicka som lever livet
Ger intryck av att vara: självsäker och mig själv
Mår: helt okej
Ska: försöka inse verkligheten
Har: den bästa familjen och de bästa vännerna <3
Bör: plugga hela dagen imorgon
Kan: det mesta ska du veta ^^
Blir glad av: överraskningar och trevliga kvällar med vännerna!
Har: haft en jobbig period den senaste tiden ,-
Vill ha: det alla önskar sig, äkta kärlek nu!
Skulle vilja: att livet var lätt
Tycker om att: ha trevliga kvällar med vänner och skratta och vara glad :)
Drömmer om: en helt annan värld - går verkligen inte att beskriva
Längtar till: det blir en lika trevlig kväll hemma hos christofer igen och till jul och nyår - skoj på hög nivå!
Fasar inför: att allt ska skita sig nästa gång också =/
Har ett brinnande intresse för: det som är kul ;)
Bryr mig om: familjen och mina älskade och underbara vänner som alltid  ställer upp <3
Trivs med: jadu, den som visste
Bor i: villa på två håll!
Klär mig gärna i: det jag känner för när jag ska välja :P
Dricker gärna: multi, cola och annat gott ^^
Lyssnar ofta på: musik
Läser: inte speciellt ofta men det händer väl...
Nu: Sitter jag i sängen och är beredd på att somna vilken sekund som helst.
Arg på: mig själv, så korkad som jag är!!!
Stolt över: att jag är mig själv genom allt :)
Rädd för: att inte våga bli kär
Lycka: att hitta en underbar kille, vara med vännerna.
Äter: mycket onyttigt och mycket gott!
Sover: ensam i stor säng i natt ;)
Dansar: varje tisdag i skolan och när det är tillfälle för det 
Lever: livet som i mina drömmar

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?
Att jag är social
Att jag är mig själv
Självförtoendet!


...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
Att jag lätt blir sur
Att jag alltid vill bestämma
Att jag är korkad när det gäller kärlek


DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
Mycket bra - vännerna, alla minnen, familjen
Sådär - allt går inte alltid som man tänkt sig, kärleken
Mycket dåligt - vissa perioder orkar man inte alltid med :'(


VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
Att jag orkar gå vidare trots de motgångar jag har haft i livet..


VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE?
fiktive?
Mina hjältar är de som alltid ställer upp - jag hoppas ni förstår hur mycket ni betyder <3


VILKET ÄR DITT/DINA MOTTON?
Lev farligt dö ung & kom till helvetet som kung!
Fullt ös - medvetslös & Full - som en kastrull!
Det är inte lätt när det är svårt!
Insidan ger utsidan sin glans - utsidan ger insidan en chans!


VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
har inget, men mobilen och mp3n finns alltid vid min sida


NÄR TVIVLAR DU?
vid många tillfällen


NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
när jag lyckats med något bra :)


VILKEN SKIVA ÄR MEST NÖTT I DIN SAMLING?
jadu, det var en bra fråga


VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
lögnare / svikare


VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
Oärlighet, avundsjuka, falskhet

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
det skulle jag aldrig skriva här..


VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
det finns allt för många för att välja


VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
mobilen, den är min käraste ägodel ;)


NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
det jag är sugen på såklart ^^


VAD TROR DU ÄR DET FÖRSTA ANDRA LÄGGER MÄRKE TILL NÄR DE TRÄFFAR DIG FÖRSTA GÅNGEN
Att jag kan verka lite kaxig, men jag lovar er jag är suuupersnäll innerst inne så tro inget annat! =)

nu är det verkligen godnatt om jag ska orka upp imorgon / louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback