lista again.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja utomlands, men trivs i Nykvarn trors allt.
Tycker andra att du är attraktiv? Det får dom stå för ;)
Dricker du alkohol? jag ljuger om jag säger att jag inte gör det!
Använder du droger? inte en chans
Röker du? nope
Vilket schampo använder du? Herbel Essencies eller hur det nu stavas :P
Vilken parfym använder du? det är olika men föredrar dknys gröna ^^
Vilka skor använder du? för tillfället varierar det mest mellan mina svarta "boots" från din sko och mina gympaskor från puma.. men har så många fler-
Vad är du rädd för? mörker, äckliga djur och läskiga typer
Gillar du att tvätta? det är roligt att sätta igång tvättmaskinen men resten hoppar jag helst över.
Gillar du berg & dalbana? det är toppenkul :)
Bär du ett donationskort? nej det gör jag inte.

Senaste...
filmen du köpte:
bra fråga det, jag tittar nästan aldrig på film
låten du lyssnade på: Metallica - nothing else mathers
låten du hade på hjärnan: Mitt lilla fejs och jag ^^
låten du laddade ner: har inget nerladdningsprogram
personen du ringde: pappsen, som fick ringa pga. av att jag är en snålringare ;)
personen som ringde dig: Magdalena!
tv-program du tittade på: ugly betty, mitt bästa just nu =)
personen du tänkte på: Antonia-
boken du läste: jadu, det är väl systrar i jeans
gången du badade i ett badkar: minns inte, alldeles för länge sen
gången du badade i havet: Konfalägret, i Maj
teaterföreställningen du besökte: Fångad på nätet typ 2 år sedan..

För eller emot...
långdistansförhållande: FÖR
utnyttja någon: EMOT
självmord: EMOT
tonårsrökning: EMOT
att använda droger: EMOT
sex före äktenskapet: FÖR
köra bil onykter: EMOT
förhållande mellan homosexuella: FÖR
såpoperor: FÖR
dokusåpor: FÖR

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: many times
gråtit över en flicka: some times
ljugit för någon: yes, det har jag gjort
varit i slagsmål: det beror på hur man ser på saken
blivit arresterad: nej, jag har klarat mig :D

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit: ett antal
olagliga droger du har tagit: ingen
personer från grundskolan du har kontakt med: några stycken
skivor du äger: orkar inte rabbla upp dom!
gånger ditt namn har varit i tidningen: det har jag ingen större koll på
ärr du har på kroppen: tiotals, hela knäna är fulla =/ fotbollsknän you know ;)
hårstrån du har på kroppen: jag har inte räknat.

Anser du själv att du är snygg? jag är inte ful, eller?
Vem är snyggast? svår fråga, men bergman är läcker, christoffer heting och jonas är söt :)
Har du varit kär i honom/henne? är inte kär för tillfället
Har någon varit otrogen mot dig? yes
Hur många på din polarlista har du hånglat med? ett antal? =/
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? både och!
Är du svårflörtad? hahaha, inte just nu i think :P
När är du född? 20 februari 1991
Vad har du gjort idag? Skolan, handlat med pappsen, tittat på ugly betty.
Vad gjorde du igår kväll? tränade innebandy :)
Vad vill du helst ha nu? en kinderpinne :D
Har du nytvättat hår? nej, men ska tvättas imorgon innan skolan
Vad luktar du nu? mig själv (A)
Vilken skiva lyssnade du senast på? min brända!
När blev du fotograferad senast? när vi sov hos christoffer, dock inte någon rolig bild :O
Vilket är ditt livsmål? no idea -
Har du använt någon hårprodukt? yesbox
Saknar du någon nu? ja det gör jag men vilka talar jag inte om för det är hemligt
När var du i en affär senast? idag runt 6 tiden ;)
Mötte du någon du kände då? nej
Tycker du om dina grannar? nja, en körde över våran katt :/  men i like LEFFE som suger på krocket :)
Använder du icq eller msn? msn
Hur många datorer finns i ditt hus? 3
När fick du senast en present? hmm, det var länge sen :P
Vad drack du senast? saft
Umgås du med dina arbetskamrater efter arbetstid? klass- bandy&fotbolls kompöisar, JAPP!
Vilken är din favoritfärg? black beauty
Sämsta färg då? det finns det ingen
Har du blivit hotad via telefon? naje.
Goth eller pop? pop
Har du någon förebild? näe
Hur många lampor har du i ditt rum? 7
Vill du ha barn? 2 eller 3
Vilken färg har du på dina underkläder nu? red and blue, snygg mix ;)
Vad för kläder har du på dig nu? jockes mjukisar, zoul tjocktröja
Hur ofta loggar du in på helgon? helgon?
Gillar du dokumentärer? ja det kan vara kul att se på.
Längtar du till din nästa födelsedag? om jag gör :D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ja, det har hänt :)  thanks
Har du rakat dina ben någon gång? svar: JAAA!
Vilka språk kan du prata? svenska, engelska och ytterst lite franska
Skulle du vilja ha silikonbröst? nej tack
Hur många hål har du i öronen? 4 som finn kvar, de andra växte igen :(
Vem pratade du med senast? Min dampiga syster!
Vad pratade ni om? vi pratade inte, hon skriker om att hon ska ha datorn!

så det är väl bäst att ge henne den, godnatt sötisar / louise. <3

Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback