listor is my drug.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: irriterad på min moped och ingen lust med skola..
Favoritgodis: videons ;)
Är det nåt du absolut inte äter: nej det tror jag inte, allt går nog ner :P
Kläder just nu: trosor, strumpor, bh, tröja, jeans
Musik just nu: ingen, sitter i skolan utan högtalare..
Vad sa du senast: Puss hej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ljuva 80 tal kanske..
Sommarplaner: Öland med brudarna : )
Fisk eller badkruka: fisk
Längd och vikt: 163,5 cm och ca 47 kg
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken men det skulle inte skada med fler ^^
Favoritväder: 30+  och soooooool
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: båt, familj, något användbart jag kommer på just då
Spelar du nåt instrument: nej nej
Morgon- eller nattmänniska: både och, det beror på
Sparare eller slösare: sparade som liten slösar nu..
Vem är viktigast för dig: min familj
Bästa film: braveheart, och många många fler :)
Tror på liv på andra planeter: vem vet?
Kommer du ihåg din första kärlek: yes, tobias lindahl på dagis ;)
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag tror.
Tror du på mirakel: kanske lite
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: kanske det kanske
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jadu..
Ser du på kärleken som ett misstag: Det beror på vem, men just nu ja!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3
Bio eller promenad: både och, mysigt med biio och härligt med promenad..
Är du kittlig: yes, typ hela kroppen :P helt sjukt så kittlig jag är!
Snarkar du? det hoppas jag inte.
Stjärntecken? Fisk ,-
Rädd för insekter? det beror på vilken insekt
Äckligaste insekten: fästigar :O
Största svaghet: känslosam
Det här är jag bra på: ta egna initsiativ
Bästa bok? många, men "bakom stängda dörrar" är frymt bra.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kontrollera tiden,
Vad vill du jobba som? det har jag ingen större koll på..
Chips, morötter eller godis? godis :D men gud så gott det är med chips och morötter ocskå ^^
Pizza eller hamburgare? pizza från goggos och hamburgare från donken, me likes!
Skriver du dagbok? bloggen är min dagbok och s åskriver jag en annan dagbok men den här HEMLIG :D
Har du nån flickvän/pojkvän? nej inte för tillfället..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har i naveln / öronen, skulle gärna ta i tungan
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är stökigt för det mesta men ibland lyckas jag ha det välstädat också :)
Gungar du på stolen? varje dag i klassrummen
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? det vet man aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i? båda, det beror på ifall jag använder kniven..
Hur är din drömtjej/kille? någon rkktig snygging som är supersnäll, en som alla vill ha!
Hur många syskon har du? 2 riktiga, syster & bror och 2 låssas, 2 bröder..
Vad är du mest rädd för? kärlek, ormar, spindlar
Är du rädd för blod? nja, lite kanske..
Saltar du på maten? om det behövs
Gillar du att sjunga? absolut men det låter inte särsklit vackert..
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? vackstanäs, IHK för att det är bäst såklart ^^
Anser du att du är stark? avgör det själv ;)
Brukar du sola? ja på sommaren men har ett solarium hemma som som inte används :/
Vad gör du om du får hicka? väntar tills den försvinner
Röker du? nej nej nej nej nej nej nej nej nej
Snusar du? Snusläpp? never ever baby
Använder du knark? absolut inte!
Kaffe, te eller inget? te, och kaffelatte =)
Har du en besatthet? ja det kan man nog säga..

du är utmanad / louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback