lördag

Idag tog jag en lång sovmorgon till halv 1 =) det var riktigt skönt för det känns som att det var ett tag sen.. Gick upp och käkade frukost sen tog jag en sväng förbi pappsen och hämtade lite saker och tittade hur datorn blev efter reparatioen, det är väl bra att allt skit är borta nu men alla mina saker försvann också :( helt tom var den, det ändå som fanns kvar var pappas konto. Är fan as deprimerad över  att alla bilder är borta, alla fina minnen tillsammans med familj och vänner! :( <3 Men man får väl gå vidare och börja om på nytt igen, det här känns verkligen jobbigt :( hoppas att vännerna har mycket av bild minen som de kan skicka till mig!   Efter att jag hade lidit hemma hos pappa över att allt var borta så gick jag tillbaka till mamma, var hemma hela dagen och tog det lugnt tills klockan 7 då gick jag ut och gick med Antonia. Det var skönt att koma ut lite och prata om livet, vi var väl ute ungefär sen timme sen gick vi hem till henne och åt glass och sen vidare hem till mig där vi tittade på sing a long och kom på lite låtar :) haha fan va kul det var!  älskar den bruden ;) Sen har jag inte hunnit med så mycket mer och nu sitter jag här som vanligt och nördar =/ haha, juste kom på att jag pratade med Christofer också, sötnöt!  Men nu ska jag nog ta och sleepa för imorgon blir det upp tidigt och duscha och gå till pappsen för vi har lagfotografering med innebandyn. 


louiiiise
time to sleep, louise!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback