my best monday i think ;)

Nu är allt som vanligt igen, datorn är lagad och alla mina bilder finns kvar trors att jag inte hade räknat med det (A) sörjde alltså lite i onödan igår =/  menmen så kan det vara, det är inte lätt när det är svårt! remember that ,-  Skoladagen började som vanligt med klassråd och fortsatte med en lång och trist mattelektion :( sen lunch och efter det 3 timmar idrott som är måndagarnas höjdpunkt (Y) det var en ganska slapp lektion, spelade spökboll och innebandy men det var riktigt skojigt faktiskt. Efter skolan var det hem och packa om och gå till innebandyträningen, den var lika rolig som vanligt om inte ännu roligare :)  Men nu så ska jag ta och städa här på kontoret och i mitt rum så pappa blir lite glad :) 

louise, antonia, johanna
 three sisters ofcourse <3  sov sött / louise!

Kommentarer
Postat av: Micke Gustavsson

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback