Onsdag den 29 November

Livet flyter på, inga större förändringar sker tyvärr! men det jobbigaste av allt är att jag inte kan gå vidare utan att jag har dig i mina tankar hela tiden, ska det alltid behöva vara såhär?

Idag hade vi prov i Naturkunskapen och det gick helt okej :) hoppas på ett VG för jag hade inte pluggat ngt förutom lite på bussen till skolan :P Slutade en timme tidigare också eftersom att jag hade match mot Liston. Den gick inge vidare med tanke på nya spelare och långt uppehåll menmen, förlorade med 10-4! =/   träffade tove en sväng också, försäkte komma på någon ny rolig och bra låt men vi hade inget vidare flyt idag.. Imorgon är det nattinebandy turnering på skolan och vi ska klä ut oss till olika disneyfigurer, jag och Janine ska vara PIFF&PUFF så jag har ägnat ca 1 timme till att hitta kläder jag kan ha på mig men fy så svårt det är. ska höra med toviiiie om jag får låna hennes skinnjacka för då blir allt suuper ;)  kommer bilder senare.  Men nu är det dags att sleepa.

jag&toviiie 
godnatt alla nötter / louise!


Kommentarer
Postat av: Klibbe-Klabbe

;)

Postat av: louise

och, vem är du?

2006-12-03 @ 22:05:10
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback