Ronny&Ragge - Fredags kväll, hur blev det med det? :(

Skulle ju lägga mig tidigt igår, men hur gick det med det egentligen? somnade väl runt 2 som vanligt.. det känns som att jag nästan är på väg att vända på dygnet  =/. Men iaf, pappsen kom och väckte mig 10 över 6 och sa att jag fick somorgon :) skööööönt, han kom och hämtade mig klockan 10 så åkte vi in till jobbet. Jag käkade lite frulle sen satte arbetet igång, först tog jag upp massa saker ur kartonger och det var riktigt jobbigt för sakerna ville ju inte lämnade den där förbannade kartongen :O Efter det så började jag måla en av boxarna och efter det blev det lunch från donken ( happy meal )  mumsigt!! Men sen forstatte målningen av boxen.. Den blev riktigt snygg tillslut :) och mera jobb fanns det för det var ju nämligen en box kvar till att måla. Hann måla halva innan det var dax  för mat, det blev något riktigt gott kött med stekt potatis och bearneissås eller hur det stavas :P gott var det iaf  =) Boxen målades ju int eav sig själv direkt så det var bara att fortsätta, var väl klar runt halv 5 och sen var det bara lite småfix kvar så jag och pappa åkte hem runt halv 6 tiden.  Då skjutsade han mig direkt till min käraste mamma<3 och hon hade lagat jääääätte god mat så jag var tvungen att äta en gång till (A) men det blev bara lite ,-  Antonia kom och vi tittade på IDOL, gick sedan ut en sväng och hem till pappa för att hämta mina boots som jag glömde och där kollade vi även IDOL utröstningen.. Det var verkligen på tiden att Cissi lämnade! Gick hem till mammsen igen och kollade på Amy´s Orgasm - det var riktigt kul :D även fast jag inte såg hela.  Nu sitter jag här och ska sätta på min jättebraiga skiva ;) 

Hade hoppats på en riktig Ronny&Ragge fredag kväll men så blev det ju inte, jag har kommit på en sak Antonia : den låten borde heta LÖRDAG KVÄLL  ;)  menmen den här fredagen har ett slut den också...

lolllllo
Godnatt alla sötnosar / louise!


Kommentarer
Postat av: Antonia,

jo kanske ska döpa om den elr vad säger du? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback