Sjuk :/

Förkylningen började redan i tisdags och har inte blivit bättre, men däremot har jag inte lika ont i ryggen och nacken så det är iaf skönt :)  Igår var jag hemma från skolan och tog det lugnt, gick upp klockan 3 och fyfan så skönt det var :D Men man blir ju totalt hjärndöd av att bara sitta inne så jag gick och tittade på våran bandyträning och sen var jag med tove, johanna & sofia ett litet tag på gårn och så gick vi till arne ett litet tag också. Är hemma idag också, känner verkligen inte för att gå lite halvkrasslig till skolan, då är man väl mycket hellre hemma? ;)  Så nu sitter jag här och lyssnar på min skiva jag brände igår, as bra låtar :)  Ska nog ta och käka lite frukost nu och sen ska jag plugga lite, usch hatar att plugga men jag måste verkligen om jag inte vill sluta som städare efter skolan :O 

Kelly Clarkson, Because of you! Hörde den där suuuuperduuperbraiga låten igår på radion, det var jätte länge sen och den är ju så himla bra så därför fick den en plats på min skiva.
louiiiise     / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback