torsdag

Torsdag idag då, gick upp runt 11 idag så det blev iaf lite tidigare än igår :P På dagen tog jag det bara lugnt och satt framför datorn och pratade lite i telefon ja en riktigt slappardag. Sen ringde pappa och frågade om jag ville jobba lite på kvällen och vad gör man inte för lite pengar (A). Han kom och hämtade mig vid 5 så åkte vi in till jobbet och var kvar till halv 9, kändes skönt att komma ut lite och tjäna lite pengar :) 

Det här är inte en så rolig outfit men imorgon kommer en vardaglig för då sa jag ut med kompisarna, orkar inte sitta hemma på helgen.

Något jag aldrig gjort föut, en dagens outfit så här kommer en.


Jobbaroutfit
Mjukiströja, systers gamla fotbolls
Mjukisbyxor, mina gamla gymnastiks

nu är det godnatt för imorgon ska det jobbas, sweet dreams / louise




Kommentarer
Postat av: Antonia,

najs outfit gullet ;) det är så där man ska se ut en fredag kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback