1 år sen en av de roligaste dagarna i mitt liv.

När jag och Johanna gick förbi centrum idag och såg karusellerna så kom jag på att det var exakt ett år sen som vi var hemma hos mathilda första gången ^^  antonia, kommer aldrig glömma fullt ös medvetslös och full som en kastrull !   fyfan va kul det var :) och när adam och vem det nu var tog fram korv och började kasta omkring i hela huset, eller när calle höll på att välta akvariet ;)  eller när antonia och markus skulle låna kråkans cykel och cykla till macken för att köpa mer groggvirke, kastade cykeln över staketet vid tåget och ja vi minns väl att det tog ett tag innan ni var tillbaka och inte fan orkade jag vänta på något jävla groggvirke, jag tog flaskan och drack rent istället, det var väl inte det godaste men det funkade! 
Tove vi kommer ju ihåg vad du gjorde också, en av de bättre sakerna i ditt liv..  och mathilda du och adam ;)  något jag sent kommer att glömma iaf... 


fullt ös medvetslös, full som en kastrull

so long suckers / KUNGEN!

Kommentarer
Postat av: Antonia

fullt ös medvetslös, full som en kastrull!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback