14 Oktober

Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp klockan 12 och duschade =) sen kom towe, johanna och antonia så gick vi till fotbollsavslutningen. Vi åt kycklingsallad och tårta, mysigt :) sen gick vi hem till mig där det blev bråk mellan mig och syrran, fick panik iaf.  Vi satt å snacka lite om livet och hur det skulle vara att flytta hemifrån, jag röstade på SKÖNT men antonia röstade DÅLIGT menmen käkade taccos sen och hänkade med tove till terran..  Sen kom johanna och towe och så blev det långpromenad upp till sandtorp där vi hämtade antonia och tog bussen tillbaka till centrum ^^  fortsatte att gå därifrån mot björkesta där vi träffade walo och affe :) stog och pratade ett tag sen gick vi tillbaka mot videon igen där johanna köpte lite godis, mums. Och efter lite tjat fick vi komma hem till anton, skönt som fan att komma in i värmen och så var det trevligt att prata lite med dom som var där, vi planerade även lite inför nästa helg som jag tror och hoppas kommer bli rolig. Nog om det, match imorgon mot Trosa klockan 17:15 i björkestahallen kom gära och heja!!! 

nu ska jag ta och sova, godnatt / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback