23 Oktober, en helt vanlig måndag .

Först skola från 10 till kvart i 12 fett skönt, hade bara klassråd och matte prov  .  Provet gick helt okej tror jag eller hoppas på det iaf :)  Sen åkte jag och syrran in till ICA maxi och köpte singstar, me like.  Jag älskar att sjunga även fast jag är tondöv och rent utsagt suger på det, haha! Hemma igen, käkar lite och sjunger några låtar innan det är dags att gå på träning, dubbel träning som vanligt och skoj var det. Nu sitter jag här och ska snart plugga lite för jag har prov imorrn ( arbetssätt och lärande ) hoppas att det går bra. Sen ska jag hinna med att ringa min käraste vän Antonia också så nu är det bäst att jag sätter punkt här ;).

Godnatt,  Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback