4 Oktober

En dag närmre helgen, yeeeeeeees!  Imorgon  eller på fredag så ska jag lära mig köra cross vilket ska bli lite roligt : ) och på fredag ska jag givetvis kolla på IDOL också! Sen på lördag är det match med damlaget klockan 2 i björkesta, kom gärna och titta =) Efter det ska jag hem till Antonia på tjejmiddag ska bli riktigt trevligt och så ska jag sova där, sen på söndag så är det match igen men då med damjuniorerna i södertälje (västergård som är en av de sämsta hallarna). Och efter den blir det slappa i think ;) det är ju beck klockan 9 och det får man ju inte missa :D  men nu ska jag sluta nörda och gå och lägga mig istället!
Antonia, jag kom på en sak : fullt ös medvetslös & full som en kastrull. MINNEN<3


Kommentarer
Postat av: Antonia,

vi kör en fullt ös ikväll my darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback