5 månader idag

Kollade alleles nyss på lite gamla bilder och på de flesta hade jag kvar min tandställning, det var längesen jag tog bort den nu, fan 5 månader dag nu när jag tänker efter för det var den 10 Maj den rök ;) Fan vad tiden går fort, det känns verkligen inte som att det var 5 månader sen och så är det ca 3 år sedan mina föräldrar skilde sig vilket det inte heller känns som..  
tandställning


det är sorgligt att man ska behöva slösa tid på något som är så töntigt.

Kollade mottagna filer också, där jag hittade tre låtar som man har en del minnen av ;)
1. Mr VAIN : kommer ihåg på valborg hemma hos ante, det var den enda låten han spelade ^^
2. Nananana : när tony skickade den till mig och jag tyckte den var så ful så jag visade den för tove och sen lärde vi oss den - det var riktigt skoj!
3. I will survive : Johana när vi frågade ALLA om någon kuden skicka och ingen hade den men tillslut så skickade Alexander den och när han sa: det låter som en nunna som är gay :O haha sen lärde vi oss den utantill på typ 10 minuter oh gick och sjöng den hela kvällen så högt vi bara kunde :D det glömmer jag aldrig gumman.     Det är tre riktigt fina minnen!

allting har ett slut / KUNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback