9 Oktober

Hade match mot tälje igår, förlorade tyvärr med 5-1 och inte för att skryta men det var jag som gjorde målet :) Efter det åkte jag hem och tog det lugnt tills klockan 6 när jag gick ut och träffade rövsvetten tove som jag blev as lack på, för hon var så jävla slöööööööö och inte orkade gå med mig till ICA =/ aja, fick ju iaf skjuts av Ante  =)  sen gick jag tillbaka till rövsvetten och nåra andra som var där men det var inte så jävla kul så jag och tove gick hem till mig och kollade beck istället. Fan kan det komma nåra nya beck, har ju sett alla gamla så himla många gånger och de börjar bli lite uttjatade. Och inte fan har jag haft tid att gå på den enda nya som har kommit heller ( skarpt läge ) den får jag ta och hyra så fort den kommer ut på hyrfilm!

Jag vill öppna mina ögon och se, jag vill torka mina tårar och le, jag vill lära mig förstå, att dig kan jag aldrig få.    / KUNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback