allting har ett slut.

Ja, nu kom jag nyss hem från farfars begravning ='(  Det var riktigt jobbigt när vi satt inne i kyrkan och prästen läste upp minnen från farfar och hur mycket han tyckte om sina barnbarn. Tårarna började sakta komma men sen blev det bara jobbigare och jobbigare, jag saknar dig!  Alla blommor var jätte fina och jag önskar att du skulle fått sett hur fint det var men nu får du ha det så bra i himlen istället :) VILA I FRID!

Träffade moster idag också, det är hemskt att se hur dåligt du mår. Det är som att du sakta tynar bort men jag hoppas att det kan bli någon vändning! Det är jobbigt att se dig må så dåligt när man själv mår toppen, om allt bara kunde bli bra igen. Jag hoppas verkligen :)

Nog om tråkigheter, idag är det Fredag vilket är skönt för jag har nämligen längtat tills den här helgen. Idag ska jag vara med Antonia och säkert någon mer, rövsvetten tove i think ;) och vi ska kolla idol och ta det lugnt =) och vad jag mer ska göra i hekgen har jag nämnt i tidigare inlägg så ni får kolla där. Nu ska jag kila till toaletten ;) 

see you / kungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback