fredag den 13 Oktober.

Nu sitter jag i skola och väntar på att svenskan sak börja för efter den så slutar jag =) då ska jag vara med antonia, tove och johanna i think och vi ska kolla på IDOL såklart! ska bli mysigt för det var ett tag sen alla vi fura var..  På lördag så är det avslutning med div5 och 3 laget i fotboll och det ska bli kul för det är ett tag sen vi hade avslutning med nsk 26 <3  efter avslutningen ska jag säkert hitta på något kul med mina kompisar som vanligt ^^  På söndag så är det hemma match mot Trosa och jag kan ju inte säga något annat än att vi ska vinna! :)   jag läääääängtar tills 14:10!!  

                       forever together
Antonia, Johanna, Tove, Towe, Sarah



Grattis Jimmy, 17! :)

So long suckers / KUNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback