helgen.

i fredags så var det fest i södertälje, eller fest å fest vi satt hemma hos en kompis oh tog det lugnt. sen blev det bråk och sen så gick vi till kebabhouse och sen hem till ante, jag tove ante och jimmy, lite mysigt :) sen åkte vi till nykvarn och sen gick jag och tove hem till mig och sen sov vi! haha, sjukt kul kväll iaf.
skriver så odetaljerat för att vissa inte bör veta allt som hände!

igår så var jag med tove först sen gick vi upp till sandtorp, först hem till jessica och lämnade en sak till angelica sen gick vi hem till antonia istället, i love her!  vid 4 drog tove för hon skulle på PINK!  men jag och antonia nördade lite framför datan och käkade god mat och glassbåt :) sen drog vi hem till jessicas partaj, eller partaj å partaj , gapfest skulle jag vilja säga!  Iaf så blev jag utkörd därifrån men gick tillbaka dit igen sen ^^  satt och snackade med lotten, johnny och tim a-h i typ en timme för sen blev jag utkörd igen men då följde dom med mig  :D  haha, hej då tråkfesten!!! vi gick till bussen och åkt ein till södertälje med når atill som gick på längre bort ;) var där i typ en halvtimme för sen åkte vi tillbaka till nykvarn igen ;)  drog upp till sandtorp men där hände det inte så mycket, så jag fick skjurre hem av johnny :) mycket snällt mycket snällt men fyfan så kallt det var :O.  Somnade vid tretiden.

idag har jag vaknat, nördat vid datorn, pratat med antonia och ätit frukost. nu väntar jag på att hon ska komma hit för sen ska vi gå hem till pappi och fixa mina bandysaker och sen så är det match mot onyx i björkestahallen kvart över 5. =)  

jag hatar folk som gör/ säger saker de inte vågar stå för sen, emma!
jag hatar folk som är falska, towe!
jag hatar folk som inte vågar prata själva, jessica!
lär er något av det där tjejer.

nu ska jag läsa toviiiies blogg och sen sova lite innan antonia kommer ;)  
so long suckers / louise!

Kommentarer
Postat av: anonym

haha lägg ner lollo ..
- hatar folk som tror att dom är så jävla COOLA för att dom hänger med folk som går runt med batonger m.m .. finns bara ett ord för sånna som dom som hänger med dom , FJORTISAR!!!!!!!!!!!
shit asså skaffa dig ett liv förfan !!!!

2006-10-29 @ 13:30:00
Postat av: louise

vet du vad som är värre, folk som inte vågar stå för vad dom säger och skriver anonym istället för sitt namn.

2006-10-29 @ 15:23:03
Postat av: Anonym

du verkar vara en jävligt dålig kompis som tror att du är bättre än alla andra och du förtjänar fan att bli hatad av alla!

2006-10-30 @ 17:40:45
Postat av: Louise

vilken tur att jag inte är hatad av alla då! hatad av de flesta men älsad av de bästa

Postat av: Anonym

hahahahahaha du är ett skämt ...

2006-11-01 @ 02:11:09
Postat av: Julia

MEN ORKA BRY SIG, undra vem som är fjortis? :O "shit asså skaffa ett liv förfan!" hmmm????

2006-11-01 @ 09:20:31
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahah ....

2006-11-01 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback