lista :)

utmanad by catya.

Vad har du för TV-kanaler? alla möjliga
Har du åkt moped någon gång? yes
Har du busringt någon gång? många gånger, haha
Har du fått felparkeringsböter? har ingen bil
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? fallskärm om något av de.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien i think
Har du en egen trädgård? egen och egen, familjens :)
Vilken är din favorit bland tecknade serier? don´t know, men kollade på yu gi oh igår ^^
Kan du alla orden i nationalsången? ofcourse
Badkar eller duschkabin? bada är mysigt, men duschar alltid.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? det har jag ingen större koll på. 
Favoritpizza? calzone och globen såklart!
Chips eller popcorn? chips ;)
Vilken färg på läppstift använder du? använder gloss.
Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej men amn skulle inte tacka nej till det
Apelsin- eller äppeljuice? apelsin, i like it
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? det är nog med fotbolsslaget på terran =) sovlaki.
Favoritchoklad? marabou digestiv och vanlig.
När röstade du senast? har inte rösträtt
När åt du en hemodlad tomat sist? det var nog för kanske 2 år sen
Har du vunnit en prispokal någon gång? ja det har jag
Är du bra på matlagning? helt enklet bäst
Klarar du att tanka själv? ja, det är ju inte speciellet svårt ;)
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? nej
Pepsi eller Coca Cola? Coca cola is my favorit
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nej jag går i skolan
Vad var det senaste du handlade? tuggummin igår
Har du kräkts offentligt? ja, det var pinsamt haha
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? den sanna kärleken, men jag skulle gärna vilja bli mångmiljardär också ^^
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? nej det är inog nte riktigt så det går till... 
Har du ringt något betalnummer yes yes -
Kan man vara vän med sitt ex? absolut, det finns oftast ingen anledning till att inte vara det.
När besökte du ett sjukhus senast? när jag besökte en släkting för kanske 6 år sen.
Hade du mycket hår som liten bebis? det kommer jag inte ihåg, men flintis var ajg iaf inte, haha
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ett riktigt bra (Y)
Vad har du i din väska? allt som behövs och är nödvändigt.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? lyssnar på musik
Vad är du tacksam för idag? att mina vänner finns när jag behöver de. <3 i love

känn dig utmanad


måste även säga grattis till antonia som har namsdag idag och till christoffer som fyller 15 år =) grattis sötnisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback