lista igen.

Din ålder: 15
Födelsedag: 20 Februari 1991
Syskon: storasyster, 17 år och lilebror, 10 år
Hårfärg: blond och het, jo tack jag vet!
Ögonfärg: blå
Vad shoppar du helst: väskor, skor och jeans
Har du några tatueringar eller piercings? i öronen och naveln, tatuering så fort jag blir 18 ;)
Hur många skor har du? rätt många, har inte räknat dom ^^
Hur många par byxor har du? 6 jenas i think sen massa andra mjukisar och shorts-
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? japp
Färg: svart, det passar ju så bra till allt
Mat: äter i stort sett allting men i like china.
Sport: fotboll och innebandy :)
Ord: baggie ;)   röööööövsvett
Snusat? ja en gång, haha det var en rolig syn ,- eller vad säger du linus ?
Hoppat bungyjump? nej det harj ag inte gjort
Brutit mot lagen? yes,
Fått dig själv att kräkas? ja det har väl hänt någon/ några gånger ,-
Tar du droger? absolut inte, vem vill förstöra livet?
Vad använder du för schampo? en hel del olika..
Vad är du mest rädd för? döden
Vad lyssnar du på just nu? ingenting, sitter i datasalen utan högtalare men ska gå och hämta min mp3 snart.
Pizza eller choklad? båda är ju gott men jag kan vara utan pizzan.
Guld eller silver? guld,
Vilken film såg du sist på bio? på andra sidan häcken men snart blir det nog en ny..
Vad vill du helst av allt göra just nu? spola tillbaka tiden, i miss old times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback