lista såklart ;)

Tio första.
Första bästa:
Första bil:
har inget körkort
Första kärlek: tobias lindahl på dagis
Första husdjur: kanien meduza
Första semester: öland
Första jobb: har inget
Första köpta skiva: det minns jag inte
Första riktiga kärlek: har inte kommit än
Första piercing: navlenn om inte öron räknas
Första konsert: carola

Nio sista.
Sista alkoholdrycken:
de ni ;)
Sista bilfärd: hem från ica maxi
Sista filmen du såg: BECK - skarpt läge
Sista ringda telefonsamtal: till
tove
Sista bubbelbadet: på något badhus
Sista spelade cd: våran bandy skiva
Sista kyss: den som jag kysste kanske har någon aning
Sista gången du grät: för personligt
Sista måltiden: sphagetti i skolan


Åtta har du nånsin.
Dejtat en av dina bästa kompisar?
jao
Blivit arresterad? nej jag har klarat mig ;)
Blivit kär vid första ögonkastet? nej nej
Varit på tv? yes, bingolotto
Fått ditt hjärta krossat? det också
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej det har jag inte
Haft ett one night stand? absolut inte
Busringt till nån? many times

Sju saker du har på dig.
1.
trosor
2. bh
3. tjocktröja
4. mjukisbyxor
5. strumpor
6. raggsockor
7. smink

Sex saker du gjort idag.
1.
vaknat
2. åkt till skolan
3. åkt hem från skolan
4. pratat med jimmy
5. gått till mamma
6. bloggat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning).
1.
min famlij
2. mina vänner
3. allt som tillhör mig
4. melontuggumin
5. fotboll och innebandy

Fyra personer du kan berätta allt för.
1.
antonia
2. johanna
3. tove
4. mathilda

Tre val.
Svart eller vitt?
svart
Sommar eller vinter? summer
Choklad eller chips? båda ^^

Två saker att göra innan du dör.
1.
skaffa en söt famlij
2. ha ett bra liv

En sak du ångrar.
1.
att jag klippte mig så mitt hår blev krull :O

du är utmanad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback