lista som vanligt ;)

Kläder:
Ytterplagg: två olika svarta everest jackor, grön kavaj-jacka från H&M, svart everest väst, beige kappa från Vero moda..
Pumps: don´t have
Boots: yes, ett par riktigt stiliga från scorett
Jeans: tiger, fornarina, & cheapisar föredrar jag
Underkläder: olika, men det mesta är från H&M!
Kostym: nej.

Badrum:
Doft: DKNY, den gröna som jag inte minns namnet på ;)
Hudkräm: Nivea och dove summerglow
Hårprodukt: det varierar,-
Mascara: jadu, det var en bra fråga för det minns jag inte för tillfället, hahaha
Läppglans: loréal
Rouge: isadora nr 20 i think ^^
Underlag: min underbart bra foundation dream mate mousse från maybelline!

Accessoarer:
Klocka: har en snygg vit men den har min syster lyckas ha sönder, så mobilen!
Plånbok: en svart lite större från Wedins.
Väska: massa olika, men någon faorit det har jag nog ,-
Solglasögon: nej, det blir till att inhandla ett par nya till sommaren 2007
Scarf: No, men två mysiga halsdukar nu till vintern =)
Smycke: mitt korshalsband jag fick av farmor när jag konfirmerades, guldarmband och pilgrims örhängen.

Teknik:
Mobil: en rutten Nokia som inte nämns vid namn ;)
TV: en snygg plattis hos pappsen och en Philps som är helt okej hos mammsen.
Stereo: dont remeber, anävnder den aldrig..
Transportmedel: min kära mopeeed, som har hängt med ett tag. i love it
Digitalkamera: hp och samsung hemma hos pappa, casio hemma hos mamma

Övrigt (favoriter):
Frisörsalong: hair and nail i s-tälje där är det billigt och bra!
Café: tratten och ragnhilds i södertälje ,-
Restaurant: grekiska kollgrillsbaren i södertälje och en CHINA i sthlm, don´t remember the name...

En självklar favorit är min gamla rosa innebandyklubba: Bettan for life <3

/ KUNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback