listor, listor, listor, listor :)

lista 1, tagen av catya!

Kött eller fisk: kött såklart
Drink eller shot: drinkar är godast, men shot är roligast.
Öl eller vin: vitt vin, men öl funkar
Kaffe eller te: te, kaffe är inte riktigt min grej
Kort eller kontant: kort, annars går pengarna slut mycket fortare :O
Dusch eller bad: dusch, men bada är skönt :)
Pumps eller ballerina: ballerina
Svart eller vitt: svart
Winnerbäck eller Lundell: winnerbäck,-
Paris eller Nicole: doesnt´t matter
TV eller film: film
Morgon eller kväll: kväll, jag är kvällspigg och morgontrött
hälsomat eller skräpmat: lite av båda.
Gucci eller dior: vet inte
jul eller nyår: jul så kul =)
pc eller mac: pc
europa eller amerika: europa
gym eller joggingspåret: inget, men gym är nog mer min grej..
Gillar någon annan dig just nu: man kan ju alltid hoppas ;)
Din signaturdoft: lite olika.
Vad är sexigt hos en man: his body ofcourse!
Vad är osexigt hos en man: klumpighet!
Har du varit riktigt kär: nej, men kär har jag varit :)
Ditt längsta förhållande varade: det minns jag inte...
Vill du gifta dig: absolut men inte än på många år!
Vad anser du om ditt lands politiker: no idea.

lista 2, tagen av catya!

Namn: louise
Antal kuddar i sängen: 2 dunisar ^^
Bästa platsen på jorden: borta bra men hemma bäst!
Bästa surftips: don´t know
Drömmer om: en resa till USA
Favorit-tvprogram: IDOL :)
Favoritbar: jag får ju inte gå på någon sådan än..
Favoritbok: systrar i jeans är bra.
Favoritdryck: multivitamin juice
Favoritfik: tratten och ragnhilds i s-tälje
Favoritfika: cheesecake, blåbärskaka, och en massa annat smarrigt..
Favoritfilm: har många men braveheart är en av de bättre som jag har nämt i någon tidigare lista..
Favoritförfattare: har ingen koll på det ;)
Favoritgodis: allt möjligt som är från videon, haha
Favoritkläder: det skulle ta lång tid att rabbla upp
Favoritmat: kyckling och ris är bäst just nu!
Favoritmusik: lyssnar på det mesta!
Favoritrestaurang: en china i sthlm.
Favoritskådis: svårt val, bruce willis, sandra bullock och julia roberts.
Favvoritfärg: svart
Frisyr: blondt halvlångt lite uppklippt!
Har på mig just nu: baggiejeans och tjocktröja.
Högsta önskan: det är hemligt ;P
Kammar håret: om det behövs, har väldigt lent hår...
Kan baka bullar: jadå, men det får mamma göra åt mig.
Ogillar mest hos folk: falskhet ,-
På söndag ska jag: spela innebandy match mot Onyx, bye bye loosers ;)
Senast köpta skiva: någon gammal.
Senast sedda film: BECK- skarpt läge, för ca 20 minuter sen!
Skonummer: 36-37
Skulle helst vilja: öppna min ögon och se den verklighet jag lever i
Tror på evig kärlek: nej
Tror på spöken: kanske lite ibland..
Tror på ufon: du menar de stora vita "bollarna" på alla åkrar, absolut de finns ju! :D
Vill kunna: göra vad jag vill
Vill åka till: ett varmt ställe och ta det lugnt
Är bra på: det mesta,
Ålder: 15
Åt till frukost imorse: youghurt .
Ögonfärg: ljusblå
Önskar mig i present: det vet jag inte än.


lista 3, tagen av antonia!         
20 saker du inte vet om mig.

1. Att jag hade tandställning i ca 2,5 år.

2. Jag går i gymnasiet fast jag är 91a.

3. Har limmat ögonlocket och tejpat ögonbrynet

4. Och har till och med lyckats att nästan bita av tungan.

5. Hatade högstadiet.
6. Har två söta syskon.

7. Mina föräldrar är skilda.

8. Går på Vackstanäs i världens bästa klass, IHK 1B!

9. Saknar mina hundar Ruff och Gurkan<3 kaninen Wille<3 kissen Puman <3
10. Min första kanin hette Meduza.
11. Hatar mitt förbannade krull-lockiga hår.
12. Jag älskar playstation singstar även fast jag är tondöv ;)
13. Jag är en datornoerd.
14. Gillar att partaja med mina girls.
15. Fotboll och innebandy är det bästa som finns.
16. Jag älskar melooooon tuggummin från videon ;)
17. Nattmänniska, sover aldrig före klockan 24:00.
18. Skriva listor är jätte skoj!
19. Jag älskar alla mina vänner och min familj mest av allt, ni vet vilka ni är <3
20. Att jag är bäst och kallas för KUNGEN men det vet ni ju redan  ;)

Och så vill jag bara säga att jag är BAGGIE ;) ellerhur toviiiiiie :D


lista 4, tagen av antonia!

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet? har inget
2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen? nää
3. Vilken är ditt favoritöl? don´t know
4. Är du rädd för möss? kanske lite
5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja? blondt, ljusblå
6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål? inte vad jag vet men någon gör säkert det ;)
7. Brukar du sova middag? det händer och det är skönt .
8. Har du glasögon? nej, bara solisar ^^
9. Har du körkort? nej men så fort jag fyller 18!
10. Äter du nyttig mat? nej du det gör jag nog inte..
11. Har du några syskon? två sötnosar
12. Kan du vifta på öronen? haha, nej borde jag kunna det?
13. När handlade du en BH sist? det minns jag inte.
14. Kaffe eller te? te, eller kaffe med daim smak :)
15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport? hockey och fotboll
16. Har du någonsin haft en lila väska? yes, och den minns jag så väl
17. Har du snickrat något nån gång? massa gånger i grundskolan
18. Kokar du egen sylt? en gång med mamsen, mums :)
19. Brukar du ha målade naglar? nej de är alldeles för fula för sånt.
20. Staden eller skogen en ledig dag? Staden, vad ska jag göra i skogen?

Som ni märker älskar jag listor därför utmanar jag er på de här 4a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback