me like .

I fredags så var det först lite skola sen var jag med tove och johanna :) vi kollade på IDOL ofcourse sen fick vi lite inspiration av deras rocktema så då blev det det för oss också ^^  tog massa kort och hade skiiit kul, i love these gilrs <3

lollo goes rock
lollo goes rock!
Igår lördag gick jag upp tidigt, skulle med pappsen och jobba.. skönt att tjäna lite pengar ;)  sen när jag kom hem så käkade jag och var med tove och antonia. vi gjorde inte mycket alls men man har alltid trevligt med de där tjejerna, det måste vara något alldeles speciellet med de!  Iaf senare kom johanna, sofia, sara och josefin också. vi fixade iordning oss lite eftersom att vi skulle hem till anton och partaja lite :)  men så blev det ju itne eftersom klantiga anton hade tappat bort en av nycklarna till dörren :( inte smart inte smart, men det löste ju sig endå eftersom att en 92a hade en fest som vi drog till ;) fick ju egentligen inte komma in där men vi gick in och satte oss endå, haha! sen blev vi utkörda så då skulle vi dra till en annan fest igen men inte fan fick vi komma in där heller :O aja, det var iallafall kul att sjunga med arne! Men vem orkade stå ute och tatta? Inte jag johanna, och sofia iaf för vi drog tillbaka till 92:ans fest och gick in en en gång och lyckades få vara kvar ^^  så vi blev ju kvar där ett tag och trevligt var det (Y) dansade lite och pratade, i like!  Men någon gång måste man ju ta sig hem också så vi tog oss till centrum och åkte med bussen en hållplats men sen är man ju så smart så man går tillbaka hela vägen för att träffa någon.  Det blev ju iallafall en lyckad kväll tillslut och hemma var jag väl vid kvart i två någongång och då blev det sängen direkt :) SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Idag söndag har jag varit med tove ett tag på förmiddagen, sjungit lite karaoke och tagit det lugnt. Senare blev det pizza från goggos och efter det gick vi till björkesta och kollade match med lite annat folk också. Nykvarn - Balrog och matchen slutade 6-3 till Nykvarn, bra gjort.  Efter matchen tog jag och johanna en promenad sen promenaerade vi hem.

Så har min helg sett ut och den har fan varit underbar, i love my girls no matther what.   
  / Louise.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback