orka vara du.

Igår var jag, tove, johanna, antonia, marcus, arne, ante, jimmy, robban, linus, affe, erik, patrik, tim a-h, jonny, belle, lunkan och dennis hemma hos mathilda :) det var ju bara tänkt att jag, mathilda, tove, ante och jimmy skulle kolla prison breake där men sen så bestämde vi oss för att ta dit lite fler folk och fira marcus som fyllde år med lite krökning ;)  det var trevligt vi körde jag har aldrig satt och pratade och tog det lugnt. Det måste vara något speciellt med Mathildas hus för man har fan alltid lika kul där, hur många eller nåra man än är så blir det tamejfan alltid lika lyckade kvällar =) tråkigt bara att det inte blev något dansade, men det får vi väl ta igen någon annan dag på lovet, eller vad säger ni som var med ?  ;)

Idag har jag och Toviiie bara tagit det lugnt hela dagen för hon sov hos mig och vi orkade inte göra något speciellt. Senare gick vi ut och träffade linus, dennis, sofia och johanna.  Gjorde inte så mycket satt och väntade på Erik i björkesta sen gick vi till videon så jag fick köpa lite godis, mums :) När vi var på väg därifrån så träffade vi ante, jimmy och laukka så då stog vi och pratade lite med dom ett tag sen gick tove hem och jag sofia och johanna hem till mig. Hittade gamla msn konversationer som jag satt och läste för dom ett tag sen gick dom hem. Nu sitter jag här och tänker leta reda på någon skojig lista!

Ni som läser min blogg och tycker att jag borde vara hatad av alla får jätte gärna tycka det för jag har dom bästa vad som än händer!  så tyck om mig eller låt bli, din förlust inte min!

hatad av de flesta men älskad av de bästa,  Antonia, Tove, Johanna, Mathilda, Sofia, Sandra, Janine <3
 -
varför ska jag bry mig om vad alla tycker när jag har de här underbara människorna, ni är absolut bäst!

so long suckers / louise!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte snacka så mycket om att vi snackar skit om varandra. För du vet hur mycket skit du har snackat om dina kompisar.. Vill du ha exempel? Så stäng bara din fula käft om vad vi säger, du vet inget. Alla vi vet vad vi snackar om! Till skillnad från dig!

2006-11-01 @ 16:24:38
Postat av: Anonym

Vill du ha en jätte söt film på dig! FJORITS! Du sitter på toan och skriker. Vadå fjortis? Du kanske har druckit en halv lättöl.. Vi an lägga ut den om du vill!?

2006-11-01 @ 16:25:47
Postat av: Louise

ja du som nu har skrivit inläggen, du får gärna skicka den där videon till mig! [email protected]! men jag antar att du redan har min msn. du får gärna tro att jag hade druckit en halv lättöl där men det vet jag och många andra att jag inte gjorde.. ja ge mig exempel på skitsnack, nej du jag tycker att jag har en jävligt snygg käft som jag tänker hålla öppen ;) jag vet mycket så säg inte att jag inte gör det för du vet inget om mig lilla vän... jasså vet alla? konstigt, men om du nu tar och berättar vem du är så blir det mycket lättare att föra den här diskussionen vidare.

Postat av: Anonym

nej skicka!? Kan vi inte få lägga ut den ist? :D Då kan ALLA se hur söööt du är!

2006-11-02 @ 13:07:09
Postat av: Louise

nej jag tycker inte att det är en så bra idé! skicka den till mig istället :)

2006-11-02 @ 13:40:01
URL: http://louisemarielle.blogg.se
Postat av: Louise

och snälla, skriv till mig på msn istället.. eller vill ni som skriver att alla ska läsa hur patetiska ni är? det är fan sorgligt att ni inte har något annat för er, ska jag vara riktigt ärligt så tycker jag så jävla synd om er att ni måste haka upp er på andras liv för att ni har ett så jävla värdelöst själva. sorgligt säger jag bara, sorgligt!

2006-11-02 @ 13:50:01
URL: http://louisemarielle.blogg.se
Postat av: angelica

Tycker inte du ska kalla mina vänner patetiska louise och inte heller att det är synd om dom för att dom hakar upp sig på andras liv. Det har du också gjort många gånger. Och det har dom flesta här gjort! Jag är dum som lägger mig i, men kan inte låta bli längre. Tycker bara att du är inte bättre än dom! Du har varit lika patetisk du. Men nu tycker jag det har ska sluta.

sköt om er allihop.
kärlek/a.

2006-11-02 @ 21:49:52
Postat av: Louise

angelica : så det är bara jag som gör fel? och räknas inte jag som din kompis? nehe då vet jag.. jag har aldrig nämnt att jag är bättre än dom, bara att dom är sorgliga!

2006-11-03 @ 00:15:50
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback