the party is in here.

Igår började dagen med match i björkesta med damlaget, vi förlorade med 6-4 =/.
Efter det åkte jag hem till Antonia där vi hade tjejmiddag med playboy tema, riktigt skojigt faktiskt!
Sen senare kom det lite mer folk och så blev det fest, jag hade skit kul och hoppas att alla andra också hade det. Arne och jag ägde på singstar, vågar ni utmana eller ;)? isåfall gör det på egen risk, haha.
Har hört nu efteråt att det blev lite tjaffs mellan nåra men det löste ju sig endå, tur det.. Nu ska jag ringa antonia och fråga om jag får låna hennes singstar (A) älskar att sjunga äben som jag suger på det :P

playboy
Angelica, Sarah, Johanna, Antonia, Josefin, Tove, Veronica, Mathilda, Louise.

fullt ös, medvetslös / kungen!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback