tisdag, onsdag .

I går så fick vi tillbaka matte provet och jag fick VG 19/25 men skulle egentligen ha fått 21/25 som var MVG, menmen jag är nöjd ändå. :) Hade prov idag igen ( arbetssätt och lärande ) det gick inte så jätte bra men hoppas på ett G iaf.  Efter skola sjöng jag lite singstar och sen kom tove och då sjöng vi lite till och sen gick vi till videon och hyrde nya BECK - skarpt läge som jag och pappsen tittade på senare. Fan va bra säger jag bara, ni som inte har sett den har verkligen missat något. HYYYYYYYR!

Idag har jag varit i skolan, hade datakunskaps prov och det gick skiiiit bra :)  och så fick vi veta att vi inte har någon arbetssätt och lärande och naturkunskap imorgon så det blir sovis till kvart i 1! gush så skönt :D
Nu sitter jag och tråkar, väntar på att bandyn ska börja men idag blir det en lugn träning för mig för jag tror att jag håller på att bli övertärnad =/ tråkigt att inte träna med damerna menmen..
Fast jag tror att jag ska leta reda på någon lista jag kan roa mig med ;) 

pussis, louise!

Kommentarer
Postat av: Antonia

vad duktig du är gullis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback