utmaning

utmanad by catya.

Personfakta:
Namn: Louise
Kön: Kvinna
Ålder: 15
Längd: 164 cm.
Smeknamn: Lollo och KUNGEN
Hårfärg: blond och het, jo tack jag vet!
Ögonfärg: ljusblå


Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja, och det var riktigt gott.
Stått på scen: yes, det var skoj
Varit ihop med någon som varit otrogen: nästan iaf, ångrar djupt den tiden!
Klättrat på berg: Japp, tillochmed hängt på kanten, på konfa lägret för er som minns.
Sett vita huset: only on television


Antingen eller:
Kallt eller varmt: jag föredrar varmt
Spets eller satin: lite av båda
Svart eller rött: blandar de gärna med varandra :)
Regn eller snö: snö, usch för regn!
Rosor eller tusensköna: roses
Vår eller höst: helst år men har inget emot hösten
Matte eller engelska: gillar inget av det speciellet mycke..


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: i think so :)
Vet den om det: mycket möjligt
Vad tittar du på hos en man: "insidan ger utsidan sin glans, utsidan ger insidan en chans" , i like

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: yes,
Kommit sams med dina föräldrar: i don´t know
Bråkat med en kompis: kanske lite tjaffs


Gillar du att:
Ge kramar: självklart
Ge massage: nejnej, men jag tar gärna emot ;)
Gå promenader i regnet: om det är med någon sötnos


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: glassa på öland och tog det mest lugnt här hemma i N!
Svär du för mycket: ja, alldeles för mycket men who cares?
När duschade du senast: Igår morse, ska ta en snabbis dusch innan jag går ut ikväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta cheap monday ^^
Vilken låt lyssnar du på just nu: nananana, den måste ni höra någon gång..
Vad är bredvid dig just nu: Lillebrorsan som glor på Nicelodeon
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): för tillfället är det mitt knä ;)
Vad var det sista du åt: äter en isglass just nu.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: det har jag ingen koll på =/
Har du en lavalampa: nej det har jag inte
Hur är vädret just nu: kyligt och trist.
Vad gjorde du igår kväll: var med Jimmy och Andreas
Vem pratade du sist med på telefon: Antonia i ca 2 sekunder, hahaha
Vad gör dig glad: ojojoj, det är så himla mycket!
Vart skulle du vilja du åka: till Egypten, USA eller Thailand, inom ett år hoppas jag på
Vill du ha barn: Ja absolut, men om ca 10 år
Vad ska dom heta: Wilma om det blir en tjej och Sebastian eller Christoffer om det blir en kille ,-


du som har läst är utmanad ,    over and out / KUNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback